Ga naar inhoud
Welkom op Voorem! Lees meer... ×
I..

Eerste indruk + ideeën?

Aanbevolen berichten

Hoi!

We zijn inmiddels een paar dagen verder, ik hoor graag wat jullie eerste indruk is van Voorem! Het is ongetwijfeld even anders dan dat je gewend bent. Mis je nog dingen, of zijn er bepaalde zaken die je echt niet bevallen? Let me know!

Daarnaast ben ik opzoek naar ideeën! De huidige indeling is nog vrij karig, gezien er alleen een Feedback en een 'Geblaat' forum bestaan. Dit moet meer vorm gaan krijgen. 

Heb je zelf interesse in een bepaald forum, en ben je ook bereid daarin je eigen aandeel te hebben, geef het dan aan! We moeten natuurlijk niet direct te hard van stapel lopen met tientallen fora, maar een aantal mooie fora om mee af te trappen zijn nooit verkeerd. 

Thanks! 

I.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal het eens in de gaten houden, maar ik ben een grote SC liefhebber, dus alles wat ik wil is er eigenlijk al :@ 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
46 minuten geleden, Driepink zei:

Ik zal het eens in de gaten houden, maar ik ben een grote SC liefhebber, dus alles wat ik wil is er eigenlijk al :@ 

:'D Met alleen een SC gaan we het niet redden. Ik heb sowieso al een drietal fora in gedachten. Moet ook niet teveel zijn zo in het begin natuurlijk. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind de SC wat lastig werken op mijn telefoon doordat de pagina groot is. Verder werkt het meeste wel prima denk ik. Ik denk ook dat je bezoekers trekt met content, dus misschien moeten we wat onderwerpen kiezen waar we over praten zodat dit mensen trekt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uur geleden, Zeehond zei:

Ik vind de SC wat lastig werken op mijn telefoon doordat de pagina groot is. Verder werkt het meeste wel prima denk ik. Ik denk ook dat je bezoekers trekt met content, dus misschien moeten we wat onderwerpen kiezen waar we over praten zodat dit mensen trekt.

Ik denk dat ik de paginatie daarvan weer aan moet zetten idd. Iets te makkelijk gedacht om het gewoon allemaal op één pagina te laten zien. 

Ik had zelf het idee om sowieso voor series, en nieuws eigen fora op te zetten. Dat zijn wel onderwerpen die mij persoonlijk liggen, en waar volgens mij ook voldoende over gepraat kan worden.

Development had ik ook als ideetje liggen, maar dat ligt wel lastig, gezien je tegenwoordig al zoveel alternatieven hebt. Op het gebied van discussiemateriaal is het misschien nog wel de moeite waard. Maar die gok moeten we misschien maar gewoon nemen.

Heb je zelf onderwerpen die je hier graag terugziet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nieuws en Series/Films aangemaakt. Indeling van de categorieën ook een beetje herverdeeld. Mochten daar nog suggesties over zijn hoor ik het graag. :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 uur geleden, I.. zei:

Ik denk dat ik de paginatie daarvan weer aan moet zetten idd. Iets te makkelijk gedacht om het gewoon allemaal op één pagina te laten zien. 

Ik had zelf het idee om sowieso voor series, en nieuws eigen fora op te zetten. Dat zijn wel onderwerpen die mij persoonlijk liggen, en waar volgens mij ook voldoende over gepraat kan worden.

Development had ik ook als ideetje liggen, maar dat ligt wel lastig, gezien je tegenwoordig al zoveel alternatieven hebt. Op het gebied van discussiemateriaal is het misschien nog wel de moeite waard. Maar die gok moeten we misschien maar gewoon nemen.

Heb je zelf onderwerpen die je hier graag terugziet?

Ja dat zijn wel twee goede denk ik, series kijk ik zelf niet echt maar wel populair. Wat ik zelf mis is een algemeen software development forum; maar misschien gewoon te niche.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uur geleden, Zeehond zei:

Ja dat zijn wel twee goede denk ik, series kijk ik zelf niet echt maar wel populair. Wat ik zelf mis is een algemeen software development forum; maar misschien gewoon te niche.

We kunnen het altijd proberen natuurlijk. Misschien wanneer we live zijn eens even peilen in hoeverre er interesse is. Tot die tijd ergens in een algemener forum één of meerdere development-topics plaatsen is ook geen probleem.

Ik heb paginatie trouwens weer aangezet, werkt dat mobiel wel prettig? Is vooral te testen in het SC topic gok ik. :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo ver zo goed!

Ik ben een taalpuritein. "Scherm Naam" moet natuurlijk Schermnaam zijn, en e-mailadres dient ook aaneengesloten te zijn :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden, sigme zei:

Zo ver zo goed!

Ik ben een taalpuritein. "Scherm Naam" moet natuurlijk Schermnaam zijn, en e-mailadres dient ook aaneengesloten te zijn :)

Top! :)

Ah, ja. Taalpakketje is niet helemaal foutloos inderdaad. Ik zal het vanavond eens even verder nalopen. De benamingen die je zelf noemt heb ik alvast aangepast, thanks!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is nog niet heel actief, maar dat maakt voor een forum in een testfase echt nog niet uit. Verder werkt alles uitstekend. Zeker het registratieproces liep lekker soepel, aangezien dat gewoon via discord kon.

Denk verder dat als men hier eenmaal met elkaar aan de praat gaat het wel duidelijk wordt welke onderwerpen er veel aan bod komen. Die kunnen dan hun eigen fora krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
41 minuten geleden, Guus zei:

Het is nog niet heel actief, maar dat maakt voor een forum in een testfase echt nog niet uit. Verder werkt alles uitstekend. Zeker het registratieproces liep lekker soepel, aangezien dat gewoon via discord kon.

Denk verder dat als men hier eenmaal met elkaar aan de praat gaat het wel duidelijk wordt welke onderwerpen er veel aan bod komen. Die kunnen dan hun eigen fora krijgen.

Klopt! Het is nog bewust besloten. Wanneer het open voor publiek is zal het wat sneller gaan is de verwachting. Mooi dat het tot nu toe bevalt. 

Ik heb het inderdaad qua forums redelijk beperkt. Daarin moet je ook niet te breed willen beginnen. 

15 minuten geleden, Guus zei:

Kan ik berichten ook editten trouwens?

Editten kan voor nu tot 5 minuten nadat je hebt gepost. Het is nog de vraag of ik dat zo laat, in veel gevallen is het editten wel zo handig namelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist, Monopoly zei:

Komt er ook een afvoerputje? Afgeschermd waar wel van alles mag?

Besloten fora zijn zo gemaakt, dus ja, da's zeker een optie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, I.. zei:

Besloten fora zijn zo gemaakt, dus ja, da's zeker een optie. 

Netjes+netjes+netjes-2.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Forum statistieken

21
    Aantal topics
    352
    Aantal berichten

Aankondigingen

Belangrijke informatie

We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.